Jumaat, 21 Ogos 2009

Mari minum sini.. nanti masuk syurga.. (bleh buat iklan macam tu?)

Paktam rasa serabut perut Paktam bila lihat macam2 perkara yang melanda umat Islam di negara ini. Sampai kelura bermacam2 cerita.. lagi2 dekat2 pilihanraya N11 di Permatang pasir. Ingatkan nak dekat bulan puasa lagi 'slow'.. tapi tengok2 lagi laju.. laju dok mengata kat orang..

Macam2 fesyen, ada yang kata dia nie tak masuk syurga lah.. ada yang kata dia nie saou duit orang lah.. macam2.. sampai senak perut Paktam melihat..

Pastu plak ada dengar yang kerajaan nak melakukan perubahan kepada ISA dengan menggantikan dengan ALK (Akta Lucut Kerakyatan). Kalau jadi memang Paktam buat kenduri kat warung ni. Paktam nak belanja air sarbat kat pelanggan Paktam yang datan ke sini...

Harap2 ALK ni menjadi kenyataan bilamana kita lihat makin ramai yang kurang hajar dengan ISLAM dan Raja kita....

1 ulasan:

  1. Rata2 penyokong PAS ni adalah mereka yang pendek akal. Yang masuk Universiti pun bukannya layak betul. Mereka dapat masuk U sebab subsidi kerajaan yang nak memperbanyakkan graduan Melayu di Malaysia. Tapi oleh kerana dapat masuk U, mereka ni dah besar kepala. Ingat dah terer betul. Yang berakal sikit cuma tu yang memijak golongan tak berakal ni untuk jadi pemimpin.
    Yang tak berakal ni dah memang semulajadi dia, ikut je la. Yang masuk U dengan PTPTN tu lagi tak di untung.
    Masuk PAS dan PKR sokong hapuskan DEB. PTPTN tu sebahagian daripada mana? Bukanke mereka ni pengkhianat pada anak cucu sendiri? Bangang kan?
    Anti PPSMI adalah perjuangan koperat bukan Melayu. Dia pun sokong.

    Anti ISA adalah perjuangan HINDRAF. Dia sokong. Pembinaan kuil perjuangan Hindu. Dia sokong.

    Jual arak perjuangan kafir. Dia sokong juga.

    Ini lah yang dibanggakan mereka ebagai Melayu Islam.

    BalasPadam