Selasa, 11 Ogos 2009

Bila Islam Dicemuh..

Paktam sedih juga bila mana Paktam dapat tahu ada juga manusia yang bergelar yang berhormat telah mencemuh dan menghina Islam dengan menggunakan kata2 yang paktam rasa cukup kesat.

Perkara ini telah menimbulkan keributan samada dalam blog atau pun di luar. Namun kelewatan kerajaan dalam mengarahkan agar siasatan dibuat amat mendukacitakan.. kenapa yer? Adakah perkara ini adalah perkara kecil sahaja?

Bagi Paktam, segala yang berlaku adalah disebabkan oleh diri kita sendiri. Kita semua umat Islam apabila sudah tiada lagi sifat seorang mukmin dalam diri kita lagi. Apabila kita tidak lagi bersa takut apabila kita mendengar nama Allah disebut. Apabila ayat Allah hanya sebagai lagu dan nyanyian merdu yang kita tak faham maksudnya.

Jadi bagaimana Allah nak timbulkan rasa gerun dalam hati golongan kafir terhadap umat Islam sedangkan kitapun tak pernah gerun dengan Allah. HukumNya kita langgar jer..

Jadi janganlah kita terpekik terlolong macam orang masuk hantu bila Islam di hina.. KITA SEBENARNYA TELAH LAMA MENGHINA ALLAH DAN AGAMA SUCI ISLAM INI!!

Insaflah dan bersatulah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan